هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 1055
بازدید سال : 3128
بازدید کلی : 120025

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و بر روی زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع بنا شده است.این هتل 5 در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است .این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن ALL می باشد.این هتل 5 ستاره دارای 295 اتاق می باشد که این هتل دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... و همچنین دارای بالکن اختصاصی می باشند . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

GERANDRING.jpg

GERANDRING3.jpg

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

استخر در فضای باز، باغ ، تراس، تنیس، بیلیارد، دارت، بولینگ،امکانات ورزش های آبی،پارک آبی، ساحل خصوصی، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، حمام ، اسپا، استخر سر پوشیده، اتاق بازی ،غواصی، کلاب شبانه، زمین بازی مخصوص کودک، کلاب کودکان، رستوران و بار، اسنک بار و... مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

GERANDRING5.jpg

GERANDRING6.jpg

GERANDRING1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو آنتالیا در ساحل بلک قرار دارد و در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای گردشگران تور آنتالیا است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که گردشگران از طریق فرودگاه آنتالیا به آن جا می روند. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.این هتل 5 ستاره در مجموع دارای 639 اتاق است و دکوراسیون و چیدمان اتاق ها شیک و به روز است و در برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشد که مشرف به استخر و فضای سبز و باغ است.

امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، استخر سرپوشیده، اتاق بازی کودکان و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار مسافران تور آنتالیا است. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.از دیگر امکانات این هتل سالن همایش، سالن جلسه، سالن سخنرانی نیز میتوان اشاره کرد. رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل کایا پلازو آنتالیا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد.

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند.

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب.

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید.

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندردر مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگس آنتالیا در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده است. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد که آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید ۱۷ کیلومتر با ماشین طی کرد.

-رویال-ویگنس1.jpg

امکانات هتل رویال وینگس آنتالیا:

هتل رویال وینگس دارای اتاق های ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن می باشد،اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.همچنین هتل رویال وینگس آنتالیا دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-ویگنس2.jpg

-رویال-ویگنس3.jpg

-رویال-ویگنس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تو�



تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود